Znam da se i ti ponekad pitaš, što bolje za moj mali biznis. Instagram ili Facebook?
Odgovor na to pitanje, ovisi o tome koji cilj imaš u svojoj marketinškoj strategiji. Instagram ima 500 milijuna korisnika dnevno, što znači da je izvrsan za budući rast vašeg malog biznisa!
Međutim, Facebook ima više od 2 milijarde korisnika mjesečno, što znači da je vrlo učinkovit za veće i više etablirane brandove.
Oba mogu biti korisna za tvoj mali biznis. Javi mi koju platformu više koristiš za svoj poslovni profil?
Danas ti donosim pet jednostavnih ideja za stvaranje sadržaja na društvenim mrežama koje će ti pomoći da se izdvojiš od ostalih!
1. Korištenje interaktivnih objava kao što su infografike, karusel objava, ankete i kvizovi kako bi se privukla publika;
2. Kreiranje originalnih podcasta ili live videa kako bi privukli pažnju;
3. Suradnja s influencerima ili osobama na društvenim mrežama iz vaše branše (live javljanja) kako bi bolje rangirali svoj Instagram ili Facebook profil;
4. Objavljivanje originalnih blog postova koji će biti zanimljivi i informativni;
5. Stvaranje društvenih promocija ili nagradnih igara kako bi privukli više posjetitelja.
No moram biti iskrena s tobom , sve ovo gore navedeno ne funkcionira ako nemaš dobro razrađenu marketing strategiju za društvene mreže!
Krajnje je vrijeme da napraviš svoju marketing strategiju.
Napravila sam za tebe radnu bilježnicu koja te u 6 koraka vodi kroz tvoju marketing strategiju za društvene mreže!
1. KORAK: Postavite SMART ciljeve• 2. KORAK: Odredite svoje ciljano tržište• 3. KORAK: Analizirajte svoju konkurenciju• 4. KORAK: Napravite SWOT analizu• 5. KORAK: Napravite reviziju društvenih mreža• 6. KORAK Osmislite svoju strategiju sadržaja
Na linku kupi svoju radnu bilježnicu za 20 eura i razradi je uz moju pomoć i razvali svoje društvene mreže u 2023.! – klik za ebook strategija marketinga