“Dosljednost: Kako ustrajati za svoju publiku na Instagramu”

“Dosljednost: Kako ustrajati za svoju publiku na Instagramu”

6

Znam da ćeš se naći u ovom tekst, postavljeni su svi tvoji poslovni ciljeve za 2023., a jedan od njih je stalno pojavljivanje na Instagramu. I čak imaš za svoj biznis plan sadržaja i počinješ ga objavljivati svaki dan. Privih nekoliko tjedana si motivirana i ostvaruješ svoje ciljeve, ali tad se desi život i skrećeš s kursa i prije nego počne veljača već ne objavljuješ po planu!

Znam kako ti je i nisi jedina u tome!

Lako se sve to desi u stvarnom životu i nestane dosljednost u trenu!

Ali zasigurno si često čula da je dosljednost ključ uspjeha.

Zapravo, to čuješ toliko često da se ponekad čini da istinitost ove izjave gubi svoj utjecaj.

Stoga danas s tobom želim podijeliti zašto je vrijeme da prihvatiš dosljednost za svoj Instagram profil!

✨4 razloga zbog kojih MORAŠ biti dosljedna na Instagramu 2023.✨

      1. DA BI IZGRADILA POVJERENJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I POVEĆALA RAST PRIHODA

➡️ Jedan od najvažnijih razloga zašto moraš biti dosljedna u pojavljivanju na Instagramu 2023. je njegovanje povjerenja i vjerodostojnosti kod svojih pratitelja. Redovitim objavljivanjem sadržaja visoke vrijednosti koji je zabavan, edukativan i inspirativan, možeš dokazati da si stručnjak u svojoj branši. Kada se stalno pojavljuješ, svojoj publici daješ do znanja da si predana u pružanju vrijednosti. Izgradnja povjerenja i vjerodostojnosti ključna je za zadržavanje lojalnih kupaca i pretvaranje pratitelja u nove kupce.

        2. ANGAŽMAN NA INSTAGRAMU

Ako želiš zadržati svoje pratitelje angažiranom i zainteresiranom za tvoj sadržaj, moraš se stalno pojavljivati. Redovitim objavljivanjem možeš svoju publiku informirati o svom poslovanju, educirati je o temama vezanim uz tvoju branšu i zaokupiti je svojim sadržajem. Visoki angažman dovest će do većeg dosega, što znači da će tvoj račun redovito biti ispred više očiju. Ovo je i način na koji potičeš smislenu zajednicu i gradiš dugoročan odnos sa svojom publikom.

        3. ALGORITAM STRATEGIJA

➡️ Znam da riječ ‘algoritam’ može biti okidač za neke od nas. Čini se da se stalno mijenja i radi protiv nas. Iako možda ne postoji potpuna strategija marketinga koja bi nadmašila algoritam, Instagram koristi faktore kao što su angažman i dosljednost kako bi odredio koju objavu prikazati korisnicima. Dosljednim objavljivanjem možeš povećati šanse da će tvoja objava biti prikazan većem broju ljudi. Međutim, važno je upamtiti da ti u fokusu treba biti privlačenje tvoje idealne publike nego viralnost.

 4.  BRENDIRANJE

Što dosljednije objavljuješ, to ćeš više graditi svoj brend. Redovitim korištenjem istog stila, tona sadržaja i vizualnog identiteta u svojim objavama možeš stvoriti atraktivnu vizualnu prisutnost na Instagramu s kojom ćeš izgraditi  brend koji prepoznaju tvoji pratitelji!  

Imaj na umu da je dosljednost ključna za postizanje rezultata, da ostaneš vidljiva i privlačna svojoj publici i da izgradiš povjerenje kod zajednice koju gradiš za svoj posao na Instagramu!