Ako me redovito čitaš tad znaš da su društvene mreže postale sastavni dio svake uspješne marketinške strategije.
No toliko mnogo tvrtki griješi upuštajući se u to bez prethodnog uspostavljanja bitnih elemenata koji su potrebni za učinkovitu i profitabilnu online prisutnost.
Danas ih dijelim s tobom jer ti želim pomoći da spasiš svoje poslovanje od uzaludnih resursa i propuštenih prilika.
Dakle, prije nego što otvoriš taj Instagram račun ili da tvoji djelatnici počinju stvarati TikToks videe, provjeri imaš li sljedeće:
Temelj snažnog brenda
Bez dobro definiranog brenda, prisutnosti na društvenim mrežama možda će nedostajati dosljednost i neće imati odjeka kod svoje ciljane publike. Konkurencija na platformama je žestoka i moraš uspostaviti kohezivan i prepoznatljiv identitet koji te izdvaja od konkurencije ako želiš izbjeći potpuno ignoriranje.
Dugoročni proračun
Žao mi je što ti pričam o tome, ali trošak je tu, ako želiš napraviti trag na društvenim mrežama. Društveni mediji, za osobito organski rast (bez plaćanja), strategija su marketinga sadržaja, a marketingu sadržaja potrebno je VRIJEME kako bi se osigurao opipljiv ROI (povrat ulaganja). Mnoge tvrtke čine pogrešku pristupajući tome kao brzom načinu za dobivanje potencijalnih kupaca ili prodaje i razočarani su kada shvate da se to vjerojatno neće dogoditi. Određivanjem dugoročnog proračuna možeš dosljedno stvarati kvalitetan organski sadržaj, prikazivati ciljane oglase kada je to potrebno i eksperimentirati sa svojom strategijom za kontinuirano usavršavanje.
Provjereni proizvod ili usluga
Čini se da svi ovih dana nešto unovčavaju putem društvenih medija. Ali prije nego što kupiš taj tečaj koji će te naučiti kako i počneš promovirati svoje ponude, ključno je imati dokazani proizvod ili uslugu. Ulaganje u marketing na društvenim mrežama bez prethodnog osiguravanja održivosti onoga što nudiš može dovesti do male ili nikakve prodaje ili negativnih recenzija od nezadovoljnih kupaca i ogromnog ulaganja bez ičega za pokazati.
Strateški pristup
Bez jasne strategije, tvoji napori na društvenim mrežama bit će nepovezani, nedosljedni i neće uspjeti postići željene rezultate. Previše tvrtki gubi povjerenje u društvene medije jer ih nisu pravilno koristili – davanje tog zadatka nećakinji ili djelatniku zvuči li ti to poznato? Zato te molim odvoji vrijeme da napraviš svoju strategiju sa ciljevima, ciljnom publika, strategijom sadržaja za uspjeh- sve to ti je neophodno za stvaranje učinkovitog sadržaja, maksimiziranje dosega i povećanje konverzija.
Ako tvoja tvrtka ima sve gore navedeno tad si već vodeći brend u svom prostoru, onda bi društveni mediji trebali biti dio tvoje strategije marketinga sadržaja.
Ako pak nema vrijeme je da krenemo korak po korak graditi tvoj brend prema pravilima marketing sruke. Ako si za javi mi se za rad 1 na 1, zakaži svoj prve besplatne konzultacije OVDJE.