Ako vam se posljednjih tjedana događa da sjedite pred tipkovnicom, razmišljate, ali ništa ne izlazi iz vas za objave na društvenim mrežama, niste sami. Ovdje donosimo nekoliko korisnih savjeta kako prevladati tu paralizu i vratiti se stvaranju sadržaja s lakoćom i fluidnošću. 😍

1. Previše razmišljanja o sadržaju

Sadržaj je kao razgovor s vašom publikom. Smanjite pritisak da svaka objava bude savršena i umjesto toga vježbajte nesavršeno djelovanje.

2. Zaglavljena u estetici

Ako vam stvaranje sadržaja traje satima zbog brige o “izgledu” brenda, pustite to. Postavite standarde dizajna/videa kako biste si ubrzali proces.

3. Izgubljen vlastiti glas

Pronađite glas svojeg malog biznisa – autentičan način izražavanja i vjerovanja. Nemojte pokušavati imitirati druge, već pokažite vlastitu autentičnost.

4. Zaglavljena u usporedbi

Prestanite s prekomjernim konzumiranjem sadržaja. Isključite račune koji vas potiču na usporedbu. Ideje dolaze iz vaše publike, vaših vrijednosti i priče.

5. Treba vam više ideja

Povežite se sa svojom idealnom publikom i vlastitim vrijednostima. Sve ideje za sadržaj proizlaze iz razumijevanja njihovih bolnih točaka, želja i situacija.

6. Nedostaje strategija

Radite s jasnom strategijom koja vam pomaže odrediti što dijelite svaki tjedan. To će vam pomoći izbjeći prazne stranice i imat ćete smjernice o temama.

7. Treba vam ODMOR

Sagorijevanje i umor su stvarni. Ponekad vam treba predah. Maknite se od tipkovnice na dan ili tjedan dana.

Paraliza u stvaranju sadržaja može pogoditi bilo koga, bilo kada. No, možete preuzeti kontrolu. Opustite se i neka vam stvaranje sadržaja ponovno postane užitak, a ne teret.

 

Upravo zato je tu moja marketing agencija. Specijalizirana je za pružanje usluga digitalnog marketinga koje vam pomažu u prevladavanju blokada u stvaranju sadržaja i izgradnji snažnog prisustva na društvenim mrežama.

Kontaktirajte me danas za besplatnu konzultaciju na linku OVDJE.