Organski rast na društvenim mrežama nije sprint već maraton!

Organski rast na društvenim mrežama nije sprint već maraton!

2

Nedavno mi se javila klijentica sva u panici jer nije pratila plan objava koji sam joj pripremili za društvene mreže.. Naravno da sam se nasmijala jer to nije nikakav problem. Marketing strategija je ta koja nam daje smjernice, ali na nama je da ga prilagodimo našim planovima i nikud neće pobjeći objava koju nismo objavili. To savjetujem svim svojim klijentima vlasnicima malih biznisa u svojoj marketing agenciji za organski rast na društvenim mrežama.

Zato te molim da u svoju strategiju marketinga kao glavni faktor uvrstiš VRIJEME. Često mi se kroz mentorski program dešava da moji klijenti zaborave na VRIJEME kao ključ uspjeha. Em prate brojne savjete gdje raznorazni mentori savjetuju trikove za uspjeh u samo nekoliko tjedan, 90 dana itd….

Kad to slušaš i ako ne uključiš VRIJEME u svoju marketing strategiju znam da će te to dovesti do frustriranosti. A to svakako ne želiš.

Jer znam da je VRIJEME potrebno:

za stvaranje brenda online

za stvaranje zajednice na društvenim medijima

za stvaranje povjerenja sa zajednicom na društvenim medijima

za testiranje objava koje ti leže

za analitičke podatke od tvojih objava

I ako si tek počela graditi svoj brand razdoblje za uspjeh će biti dulje, a ne trebaš zanemariti ni činjenicu da postoji i faza testiranja i prilagodbe. Znaj da ni najbolja digitalna marketing strategija neće uspjeti ako u nju ne uključiš vrijeme.

U online svijetu je uobičajena praksa da marketing agencije potpisuju ugovore od 3 mjeseca s klijentima. No moram biti iskrena s tobom 3 mjeseca za razradu strategije jedva je dovoljno za prikupljanje podataka.

Zato te molim da shvatiš da za organski rast na društvenim medijima i svoju marketing strategiju uključiš minimalno razdoblje od 6 do 12 mjeseci i tek tada možeš vidjeti rezultate. 

Ukratko, vrijeme mora biti ključan segment marketinga jer pravilno shvaćanje VREMENA značajno utječe na uspjeh marketinške kampanje za tvoju tvrtku, posebno u smislu privlačenja potencijalnih kupaca i povećanja prodaje.

Ako trebaš pomoć oko digitalne marketing strategije u koje će biti uključeno i VRIJEME za organski rast, možeš mi se javiti.

Zakaži svoje konzultacije : OVDJE